بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه

5
اخبار و گزارش / چندرسانه‌ای / عکس / فعالیت‌ها

بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه

در این بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسحاقی مدیر مرکز فرهنگی پژوهشی رسول السلام گزارشی از فعالیت‌های چند ساله این مرکز ارائه کردند. همچنین گزارشی از وضعیت کنونی لبنان به ویژه حوزه‌های علمیه لبنان بیان گردید.

در این بازدید که در مرکز فرهنگی پژوهشی رسول السلام صورت گرفت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با اشاره به ظرفیت‌های فضای بین‌الملل برای ارائه اندیشه انقلاب اسلامی، فضای بین‌المللی را پذیرای تبیین اسناد بالادستی جمهوری اسلامی همچون گام دوم انقلاب اسلامی دانستند و بر ضرورت نیاز به تبیین جایگاه واقعی جمهوری اسلامی برای مردم دنیا تاکید کردند و فرمودند: “تصوری که برخی مردم دنیا از جمهوری اسلامی دارند تصور کشوری قوی در مبارزه با آمریکا و غرب است اما نسبت به ابعاد فکری و اندیشه‌های تمدنی جمهوری اسلامی آگاهی لازم وجود ندارد”.

4 - بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه مرکز فرهنگی پژوهشی رسول السلام

” تصوری که برخی مردم دنیا از جمهوری اسلامی دارند تصور کشوری قوی در مبارزه با آمریکا و غرب است اما نسبت به ابعاد فکری و اندیشه‌های تمدنی جمهوری اسلامی آگاهی لازم وجود ندارد. “

ایشان همچنین با تاکید بر فعالیت‌های مرکز فرهنگی پژوهشی رسول السلام، حمایت و همراهی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه را از مرکز رسول السلام اعلام نمودند.

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری درس گفتاری جهت ارائه در دوره آموزشی “آشنایی با لبنان” بیان فرمودند.

منبع: https://rasoulalsalam.com

دیدگاه خود را به ما بگویید

لطفا رای خود را ثبت کنید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *