ایده‌های برتر رویداد «القادة الشهداء» اعلام شد

رویداد القادة الشهداء
اخبار و گزارش / چندرسانه‌ای / فعالیت‌ها / فیلم

ایده‌های برتر رویداد «القادة الشهداء» اعلام شد

نخستین رویداد ایده‌پردازی جهان اسلام که به مناسبت بزرگداشت ایام شهادت شهدای مقاومت اسلامی با نام «القادة الشهداء» فراخوان شده بود، هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه خاتمه یافت.

فراخوان این رویداد در زمستان 99 اعلام گردید و داوری نهایی آن در فروردین 1400 انجام پذیرفت و برگزیدگان خود را در نیمه شعبان معرفی کرد.

طراحی این رویداد با مشورت از اساتید و صاحب‌نظران این حوزه و با صرف زمان بیش از 50 نفر ساعت انجام پذیرفت. پس از آن با اعلام فراخوان و تبلیغات، علاقه‌مندان به جبهه مقاومت و مسائل جهان اسلام ایده‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

جلسات اولیه داوری در سه نوبت و با حدود 40 نفر ساعت صورت پذیرفت. از میان ایده‌های رسیده، 10 ایده به مرحله دوم راه یافتند. در مرحله دوم شرکت‌کنندگان گزارش کامل‌تری از ایده‌ها و نحوه پیاده‌سازی آن ارائه کردند.

نهایتاً در روز ولادت باسعادت حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، داوری مرحله دوم با حضور اساتید و متخصصین برگزار و ایده‌های برگزیده انتخاب شدند.

نفرات برگزیده در مراسم‌های جداگانه در دفتر رسول السلام حضور یافتند. در این دیدارهای صمیمانه، ضمن تقدیر و تقدیم هدایا، پیرامون ایده‌ها و همکاری‌های بعدی با شرکت‌کنندگان گفت‌وگو شد.

منبع: https://rasoulalsalam.com

دیدگاه خود را به ما بگویید

لطفا رای خود را ثبت کنید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *