ترجمه کتاب سرّ حزب الله

ترجمه-کتاب-سر-حزب-الله
پرونده‌ها / ترویج و آموزش / لبنان / محصولات

ترجمه کتاب سرّ حزب الله

بخشی از بیانات دبیر کل حزب الله لبنان در کتاب سرّ حزب الله:

این اتفاق­‌نظر عمومی، در فضای لبنان سایه افکنده بود. همچنین این نظر در تحلیل بسیاری از مسئولین ایرانی نیز به چشم می‌­خورد. اما هنگامی که بنده و تعدادی از برادران خدمت امام خامنه‌­ای(دام‌ظله‌العالی) رسیدیم و دیدگاه موجود نسبت به منطقه را ارائه دادیم، ایشان به صراحت فرمودند:

 «بنده معتقدم این امر محقق نخواهد شد و سازشی میان اسرائیل و سوریه و سپس با لبنان صورت نخواهد گرفت. من به شما پیشنهاد می‌­دهم…» و این از احترام و لطف امام خامنه‌ای(دام‌ظله‌العالی) نسبت به ماست که هرگاه می­‌خواهند نظرشان را ارائه دهند، با این لحن با ما سخن می­‌گویند! «…کار و تلاش در راه مقاومت را ادامه دهید و حتی کار و تلاش را افزایش دهید تا پیروزی حاصل شود. به هیچ یک از این احتمالات، فرضیه‌­ها و توصیه‌­ها هم توجهی نکنید!»

طبیعتاً در آن زمان، باتوجه به برداشت ما و بسیاری در منطقه از شرایط لبنان، این سخنان نه تنها با تحلیل­‌های رایج و اطلاعات موجود هم‌خوانی نداشت بلکه به کلی بیگانه بود!

اما پس از بازگشت ما به لبنان، بعد از دو یا حداکثر سه هفته، یک صهیونیست افراطی –که البته همه آنها افراطی هستند- به اسحاق رابین نزدیک شد و وی را در حال سخنرانی در تل آویو، با ضرب گلوله‌­ای به قتل رساند و «شیمون پرز» جایگزین او شد!

کتاب سرّ حزب الله مجموعه‌ای از بیانات سید حسن نصرالله در رابطه با حضرت آیت الله خامنه‌ای(دام‌ظله‌العالی) است. دبیر کل حزب الله لبنان به تحلیل ابعاد مختلف شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای از ابتدای دوران زعامت تا نقش کلیدی ایشان در معادلات منقطه‌ای می‌پردازد.

این مطلب را هم ببینید!  اطلس راهبردی لبنان

این کتاب توسط مرکز پژوهشی فرهنگی رسول السلام به زبان فارسی ترجمه شده است و آماده انتشار می‌باشد.

ترجمه فارسی کتاب سر حزب الله همزمان با رو نمایی کتاب عربی، منتشر خواهد شد.

منبع: https://rasoulalsalam.com

دیدگاه (2)

  1. ترابی
    (5/5)

    با تشکر و خسته نباشید. فایل pdf برای دانلود نیست؟

    1. Avatar photo
      رسول السلام
      (5/5)

      با تشکر بابت لطف و نظر شما 🌹🌹🌹🙌

دیدگاه خود را به ما بگویید

لطفا رای خود را ثبت کنید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *